NTCFLASH, नेपाल टेलिकमका ग्राहकहरुलाई ब्लग, फेसबुक अनि ट्वीटर मार्फत आफुलाई थाहा भएका र ग्राहकका गुनासाहरु सम्बोधन गर्ने र आवस्यकता अनुसार सम्बन्धित बिभाग, कार्यालयमा जानकारी गराउदै आएको यो NTCFLASH को पूर्ण संचालन १ वर्ष पुरा भएको छ . यस अवधिमा धेरै ग्राहक, कर्मचारी तथा नेपाल टेलिकमसंग सम्बन्धित अन्य महानुभावहरु संग धेरै महत्वपूर्ण अन्तरक्रिया, छलफल र जानकारी शेयर गर्ने अवसर मिलेको छ . यो प्रयास नेपाल टेलिकममा कार्यरत एक कर्मचारीको बिशुद्द व्यक्तिगत प्रयास हो तसर्थ यो प्रयास प्रति कसैले पनि कम्पनि ब्यबस्थापन र सिंगो कम्पनि लाइ दोष नदिनु हुन बिनम्र अनुरोध गर्दछु .
यसका साथै आगामी दिनमा पनि कम्पनि संग सम्बन्धित सूचना तथा जानकारीहरु विभिन्न मिडिया, न्युज पेपर, अनलाइन पोर्टल र अन्य साइट मार्फत एकिकृत गर्दै आफुले जानेका, सुनेका र सकेसम्म अरुबाट सहयोग लिएर भएपनि ग्राहक तथा नेपाल टेलिकमप्रति विश्वास गर्नुहुने सबैको गुनासा र समस्या समाधान प्रति निरन्तर लागि रहने प्रतिबद्दता व्यक्त गर्दछु .
यसै परिपेक्क्ष्यमा नेपाल सरकारको ९२ % लगानी रहेको यस सस्थालाइ पुन: नेपालको एक नम्बरमा ल्याउन के गर्नु पर्छ भनि पुल मार्फत प्रस्न सोधिएको थियो, जसको ३६५ दिन वा १ वर्षभरिको प्रतिक्रया यस्तो आएको छ,
great job, keep it up
ReplyDeleteधन्यवाद, कृतन जी
ReplyDelete