– तीन/चार महिनापछि सुधार देखिनेछ : टेलिकम
– डिजेल नपाइँदा ब्याकअपमा झनै समस्या : एनसेल
काठमाडौं, ८ माघ -सरस्वती ढकाल फोनको गुणस्तर सुधार नगर्दा कम्पनीकै नाफा बढ्ने भएकाले नेपालका अधिकांश दूरसञ्चार सेवाप्रदायक कम्पनीले सुधारलाई न्यून प्राथमिकता दिने गरेका छन् । नेटवर्कमा देखिएको समस्याले एकपटकमा हुने कुराकानीका लागि तीन–चार पटकसम्म कल गर्दा उपभोक्ता ठगिए पनि टेलिकम कम्पनीहरूलाई भने दोब्बर फाइदा हुने गर्छ । “बारम्बार फोन काटिँदा कम्पनीको आम्दानी बढ्ने भएकाले सेवाप्रदायकले यसमा ध्यान दिँदैनन्,” निमामक निकाय दूरसञ्चार प्राधिकरणका निर्देशक आनन्दराज खनाल भन्छन्, “एउटा कुरा गर्न ग्राहकले कैयांैपटक कल गर्नुपर्छ । ग्राहक दुब्लाउने, कम्पनी मोटाउने खेल भयो ।” अहिलेको गुणस्तर सुधार संरचनाले नपुग्ने भएकाले नयाँ ढंगबाटै जानुपर्ने आवश्यकता उनले औंल्याए । अन्तर्राष्ट्रिय दूरसञ्चार संगठन (आईटीयू)को प्राविधिक सहयोगमा नयाँ मापदण्ड कायम गर्ने, नियमन गर्ने र गुणस्तर कामय गराउन दबाब दिने तयारी भइरहेको जानकारी उनले दिए । गुणस्तरीय सेवा नदिनेलाई ५ लाखसम्म जरिवाना गर्न सकिने व्यवस्था भएकाले प्राधिकरण कारबाही बढाउने तयारीमा छ । कारबाहीलाई चरणगत रूपमा अगाडि बढाइने खनालले बताए । लोडसेडिङ बढेसँगै बेस ट्रान्सिभर स्टेसन (बीटीएस)मा ब्याट्री ब्याकअपको वैकल्पिक व्यवस्था नहुँदा टेलिफोन नेटवर्कमा समस्या आएको महिनौं बित्दा पनि कम्पनीहरूले सुधारमा ध्यान दिएका छैनन् । यो अहिलेमात्रै नभएर हरेक वर्षको समस्या हो ।
बीटीएसले उपभोक्ताका उपकरणमा ताररहित सञ्चार प्रवाह गराउँछ । इन्टरनेट,
वाईम्याक्स, वाईफाई सुविधा पु¥याउन ती उपकरण र नेटवर्कबीच सञ्चार प्रवाहको
मुख्य आधार बीटीएस हो । ताररहित सेवामा जीएसएम, सीडीएमए, थ्रीजी,
जीपीआरएसजस्ता सेवा पर्छन् । बीटीएसमा आएको समस्याले हिजोआज साधारण
(ल्यान्डलाइन) टेलिफोनमा समेत समस्या देखिएको छ । हरेक बीटीएसमा ब्याट्री
ब्याकअपको क्षमता बढाउन नसक्दा सेवाप्रदायकले गुणस्तरीय सेवा दिन नसकेको
स्वीकार गर्छन् । धेरै ग्राहक भएका नेपाल टेलिकम र एनसेलका बीटीएस सबैभन्दा धेरै छन् ।
ग्राहक बढाउन र सेवा विस्तार गर्न दिएको चासोको अनुपातमा गुणस्तरतर्फ ध्यान
नदिइएको खनालले बताए । “अब जसले नराम्रो सेवा दिन्छ, उसले ग्राहकलाई
मोबाइल वा टेलिफोनमै क्षतिपूर्ति दिनुपर्ने व्यवस्था नयाँ मापदण्ड
बनाइनेछ,” उनले भने । अहिले एक पटक फोन काटिँदा ग्राहकले १५ देखि ३० सेकेन्डसम्मको शुल्क
तिर्नुपर्ने हुन्छ । कम्पनीअनुसार पल्स रेट फरक–फरक भएकाले शुल्क पनि
फरक–फरक छ । हिउँद सुरु भएलगत्तै लोडसेडिङ बढेपछि मोबाइल तथा टेलिफोन सेवाको गुणस्तर
खस्किएको हो । ब्याट्री ब्याकअपको समस्या नेपाल टेलिकमसहित एनसेल, युनाइटेड
टेलिकम (यूटीएल), स्मार्ट टेलिकम, नेपाल स्याटेलाइट (हेलो नेपाल) र एसटीएम
टेलिकमलाई परेको छ । एनसेलकी सञ्चार निर्देशक सञ्जु कोइरालाले लोडसेडिङले गर्दा डिजेल जेनेरेटर
प्रयोग गरिएको बताइन् । डिजेलसमेत समयमा नपाइने भएकाले ब्याट्री ब्याकअपमा
अझ समस्या परेको उनको भनाइ छ । “लोडसेडिङ सबैभन्दा ठूलो समस्या हो,” उनले
भनिन्, “त्यसैले नियामक निकायमार्फत दूरसञ्चार क्षेत्रमा खर्च हुने
विद्युत्का लागि सरकारसँग कुरा राख्नुपर्छ ।”काठमाडौं, ८ माघ -सरस्वती ढकाल फोनको गुणस्तर सुधार नगर्दा कम्पनीकै नाफा बढ्ने भएकाले नेपालका अधिकांश दूरसञ्चार सेवाप्रदायक कम्पनीले सुधारलाई न्यून प्राथमिकता दिने गरेका छन् । नेटवर्कमा देखिएको समस्याले एकपटकमा हुने कुराकानीका लागि तीन–चार पटकसम्म कल गर्दा उपभोक्ता ठगिए पनि टेलिकम कम्पनीहरूलाई भने दोब्बर फाइदा हुने गर्छ । “बारम्बार फोन काटिँदा कम्पनीको आम्दानी बढ्ने भएकाले सेवाप्रदायकले यसमा ध्यान दिँदैनन्,” निमामक निकाय दूरसञ्चार प्राधिकरणका निर्देशक आनन्दराज खनाल भन्छन्, “एउटा कुरा गर्न ग्राहकले कैयांैपटक कल गर्नुपर्छ । ग्राहक दुब्लाउने, कम्पनी मोटाउने खेल भयो ।” अहिलेको गुणस्तर सुधार संरचनाले नपुग्ने भएकाले नयाँ ढंगबाटै जानुपर्ने आवश्यकता उनले औंल्याए । अन्तर्राष्ट्रिय दूरसञ्चार संगठन (आईटीयू)को प्राविधिक सहयोगमा नयाँ मापदण्ड कायम गर्ने, नियमन गर्ने र गुणस्तर कामय गराउन दबाब दिने तयारी भइरहेको जानकारी उनले दिए । गुणस्तरीय सेवा नदिनेलाई ५ लाखसम्म जरिवाना गर्न सकिने व्यवस्था भएकाले प्राधिकरण कारबाही बढाउने तयारीमा छ । कारबाहीलाई चरणगत रूपमा अगाडि बढाइने खनालले बताए । लोडसेडिङ बढेसँगै बेस ट्रान्सिभर स्टेसन (बीटीएस)मा ब्याट्री ब्याकअपको वैकल्पिक व्यवस्था नहुँदा टेलिफोन नेटवर्कमा समस्या आएको महिनौं बित्दा पनि कम्पनीहरूले सुधारमा ध्यान दिएका छैनन् । यो अहिलेमात्रै नभएर हरेक वर्षको समस्या हो ।
ध्यान दिँदादिँदै पनि भौगोलिक अवस्थाले गर्दा सबै ठाउँमा डिजल जेनरेटर राख्न सकिने अवस्था नरहेको उनले बताइन् । “त्यसैले ग्रामीण क्षेत्रलाई लक्षित गरी सोलार साइट निर्माण गरिरहेका छौं,” उनले भनिन् ।
टेलिकमक प्रवक्ता गुणकेशरी प्रधानले एसएमएसमा समस्या नभए पनि कलमा भने लोडसेडिङको प्रभाव परेको बताइन् । ४८ लाख जीएसएम लाइनको काम अगाडि बढेकाले तीन–चार महिनापछि गुणस्तरमा केही सुधार आउने दाबी उनले गरिन् । “अहिले पनि बीटीएसमा धमाधम ब्याट्री थप्ने काम भइरहेको छ,” उनले भनिन्, “राजधानीको मोबाइलमा समस्या भए पनि सीडीएमए र साधारण फोनमा समस्या छैन, लोडसेडिङ नभएका जिल्लामा सेवा राम्रो छ ।” गत वर्ष गरिएको एक अध्ययनमा टेलिकम, एनसेल र यूटीएलको मोबाइल गुणस्तर मापदण्डभन्दा कम पाइएको थियो । त्रिभुवन विश्वविद्यालयअन्तर्गतको आर्थिक विकास तथा प्रशासनिक केन्द्र (सेडा)ले उपत्यका, पोखरा विराटनगर र नेपालगन्जमा गरेको अध्ययनमा तीनै सेवाप्रदायकको गुणस्तर ‘सामान्य र कामचलाउ’ मात्र देखिएको थियो । त्यसपछि गुणस्तर सुधार्न बारम्बार ताकेता गरे पनि कसैको सेवा सन्तोषजनक नभएको प्राधिरकणले जनाएको छ । सेडाको प्रतिवेदनअनुसार सेवाको गुणस्तर तुलनात्मक रूपमा सुधार नभएको, अधिकांश स्थानमा सेवा नराम्रो देखिएको र तोकिएको मापदण्ड पूरा नभएको पाइएपछि प्राधिकरणले ६ महिनाभित्र सुधार गर्न निर्देशन दिएको थियो । तर, सुधार आउनुको सट्टा झनै खस्किएको छ । प्राधिकरणले ‘कल सक्सेस रेट’ न्यूनतम ९५ प्रतिशत हुनुपर्ने, ‘सर्भिस एक्सेस डिले रेट’ १५ सेकेन्डभन्दा कममा हुनुपर्ने, ‘कल कम्प्लिसन रेट’ ४५ प्रतिशतभन्दा धेरै हुनुपर्ने, ‘कल क्वालिटी रेट’ ९० प्रतिशतभन्दा धेरै हुनुपर्ने र ‘कल ड्रप रेट’ ३ प्रतिशतभन्दा कम हुनुपर्ने ‘बेन्चमार्क’ कायम गरे पनि कार्यान्वयन हुन सकेको छैन । दूरसञ्चार क्षेत्रमा वार्षिक झन्डै ५० अर्बभन्दा धेरै रुपैयाँको कारोबार हुन्छ ।
No comments:
Post a Comment